Kristi Shrewsbury's

Thursday, September 22, 2005

Bugger!

(ülalmainitu on, muide, minu uus parasiitsõna - kõlbab igasse situatsiooni, alates sellest, kui äratuskell mu hommikul üles ajab ja lõpetades sellega, kui varba järjekordselt vastu voodit ära löön)

Kõik eksitavad mind pidevalt ja ma ei jõuagi kunagi nii kaugele, et oma esimesest koolipäevast kirjutada ja karta on, et ka täna seda ei juhtu, kuna pean kohe-varsti kaduma (tõlkes siis magama minema, kuna viimasel ajal on kohutav uni pidevalt). Enne seda tahtsin teile aga öelda, et kui Pride and Prejudice kunagi ka Eesti kinodesse jõuab, siis minge seda kindlasti vaatama. Väga hea film on! Või noh, vähemalt mulle tundus nii, kuna ei oodanud temast eriti midagi. BBC versioon Colin Firth'iga oli minu ajus ikka number 1! Tänu Edele ja Kaile leidsin, et tegelane filmist sarnaneb väga inimesega, kelle ka Sense and Sensibility'st avastasime (nime interneti suhtelise avalikkuse tõttu ei hakka mainima, aga loodetavasti asjassepühendatud inimesed teavad, kellest ma räägin).

Vabandan, et siit selline suhteliselt mõttetu ja lühike loba kostab. Üritan lähipäevadel ennast käsile võtta ja midagi mõistlikku kirja panna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home