Kristi Shrewsbury's

Sunday, October 02, 2005

Millega siis vahepeal tegelenud olen

Kuna ma pole terve igaviku siia midagi kirjutanud, siis alustan sellest, et teen ilusa loetelu asjadest, millega viimase kuu aja jooksul tegelenud olen.

Ületunnid: Ma pole kunagi varem elus vist nii palju töötanud, kui praegu. Siiani on mul õnnestunud kõik oma töö ettenähtud ajaga ära teha, aga enam see väga hästi ei välja ei tule. Enamikel õhtutel ei saa koju enne kella 6-7 ja pühapäeviti lippan ka tavaliselt kontorisse, et paari tunni jooksul midagi ära teha. Probleem on peamiselt selles, et väga palju tööd on sisse tulnud, aga inimesi, kes seda teha saaks, jääb järjest vähemaks. Praegusel hetkel olengi ainult mina täiskohaga aastaaruannete kokkupaneku peal, kuna teistel on muud äärmiselt pakilised asjad käsil. Brian kukkus kaks nädalat tagasi trepist alla ja murdis rangluu, mis tema töötegemist tugevalt aeglustab ja uus inimene, kelle Bill palkas, ei jäta kellelegi eriti kompetentset muljet. Nii et praegu on käsil üsna pingeline aeg, loodetavasti saab see varsti läbi, sest pühapäeval tööleminek ei ole just kõige meeldivam asi, mida ma kunagi teinud olen. Samas tuleb mainida, et nädalavahetusel on hoopis mõnusam tööl käia, kuna siis saab olla riides, kuidas soovid ja kuulata oma muusikat ja mitte ennast pidevast telefonidele vastamise aktsioonist häirida lasta. Nii et kui ma töönädala vabaks saaks, oleks hea meelega nõus nädalavahetustel tööl käima. (Olgu, igav tööjutt lõpeb nüüd!)

Barbeque: Kuigi sügis on ka Inglismaa vallutanud ja õues mitte eriti soe/kuiv ei ole, on meil viimasel kahel nädalavahetusel kodus suured grillipeod toimunud. Peamine põhjus nendeks oli see, et Lea leidis kontorit koristades terve karbitäie streamereid (ei tea eestikeelseid termineid! appi!) ning muid pidude abivahendeid ja otsustasime, et need tuleb kindlasti ära kulutada. Sõnumid said laiali saadetud, aga esimeseks nädalavahetuseks lubas kohale tulla ainult paar inimest, kuid enamik ütlesid, et järgmine nädalavahetus sobiks paremini. Olgu, põhiline BBQ tuleb siis järgmisel nädalavahetusel, aga ega esialgselt planeeritut siis sellepärast ära ei saa jätta. Inimesi jätkus piisavalt mõlemale üritusele ja lõbus tundus kõigil olevat, nii et sügisgrillid võib kordaläinuks lugeda. Ühtlasi tuleb aga mainida, et karbitäit peokaunistusi, ei puudutatud mitte ühegi ürituse ajal. Hea ettekääne järgmiseks peoks!

Kool: Kaks nädalat tagasi oli mu esimene koolipäev, mis on (nagu tavaliselt) äärmiselt põnev sündmus. Üheks põhjuseks on muidugi see, et kool lühendab oluliselt esmaspäevast tööaega, aga ühtlasi oli tore näha ka inimesi, kellega eelmisel aastal koos sai oldud ja kuulda, kuidas nende eksamid läksid. Nojah, tegelikult see viimane nii tore ei olnudki, kuna tuli välja, et enamikul ei õnnestunud kõigist eksamitest läbi saada ja nad peavad detsembris uuesti katsetama. Kokkuvõttes on siiski tore koolis käia ja tööle natuke vaheldust saada, isegi kui pean see aasta võtma põnevaid aineid nimedega audit ja kuluarvestus!

Salsa: Eelmisest neljapäevast alates leidsin endale uue hobi - .salsatantsimise (lingist võite vaadata, kuidas salsas tehakse asju, mida mina ei oska)! Lea on sellega juba mõnda aega tegelenud ja mind ka kaasa kutsunud, aga kuna ma kunagi just eriline tantsuhuviline pole olnud, siis mõtlesin, et vaevalt see mulle erilist lõbu pakuks. Eelmise nädalavahetuse barbequel oli ka hulk Lea salsatantsijatest sõpru, kes pool õhtut inimesi veensid, et nad peaks ikka salsat proovima. Mingil hetkel andsingi lubaduse, et tulen ja proovin ning neljapäeval pani Lea mind riidesse (tõlkes: laenas mulle seeliku, topi ja kingad) ja vedas mu kaasa. Äärmiselt lahe oli! Soovitan kõigil proovida, kui kunagi selline võimalus tekib. Mingil hetkel tulid osad sammud isegi tuttavad ette ja siis meenus, et kuskil ajaloohämarustes toppis üks esivanem (kelle nime me ei nimeta) mind pidevalt mingitesse tantsutrennidesse. Hmmm, siiani pole nagu märganud, et nendest mingit kasu oleks olnud, aga nüüd ehk natuke on.

Selline on siis lühikokkuvõte minu septembrikuust. Loodetavasti suudan oktoobris natuke tublim olla ja rohkem kirjutada, kuigi ei saa öelda, et eelmised sellesuunalised lubadused väga hästi täitunud oleks.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home