Kristi Shrewsbury's

Sunday, June 24, 2007

Viha bloggeri vastu

Eelmise kirjatüki kribamine võttis mul terve igaviku aega. Ja seda mitte ainult sellepärast, et jutt kuidagi välja tulla ei tahtnud (kuigi tuleb tunnistada, et minu peas oli tekst oluliselt parem kui see, mis lõpuks kirja pandud sai). Peamiseks ajakuluks oli blogger ise, kes kippus ennustama, kuidas ma oma loetelut liigendada tahan ja seega mind hulluks ajas.

Pärast mõningat minupoolset virisemist teatas Steve, et ta vaatab, kas tal õnnestub mulle isiklik blog üles seada. Ma olen kindel, et ega see mu probleeme ei lõpeta, aga vähemalt hädaldan ma siis millegi kallal, mida tema parandada saab.

Nii et millalgi lähitulevikus (mille all ma mõtlen ajaperioodi vähem kui kaks aastat) võib juhtuda, et ma bloggerist minema kolin. Eks paistab, kuidas asjalood kujunevad.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home