Kristi Shrewsbury's

Saturday, September 08, 2007

Kreeka reis

Meie selle aasta puhkus oli Kreekas ja, erinevalt paljudest teistest kordadest, üritasin ma juba reisi jooksul olla tubli ja igapäevaselt tegevusi kirja panna, et ma ei unustaks, mis me seal tegime. Pluss, oluliselt lihtsam on seda ka siia blogisse kirja panna, kui ma pean ta ainult arvutisse toksima ja kirjavigu ning lauseehitust parandama. Nii et üritan iga päev paar kirjatükki üles panna ja ka nendega seostuvaid pilte flickrisse lisada. See viimane saab küll keeruline olema, kuna Steve suutis kuskil 1,600 pilti teha ja neid kõiki läbi vaatama ma teid küll sundida ei taha. Teile vaatamiseks valitud pildid on siin. Kuna nende ülespanek võtab mul natuke aega, siis võib iga natukese aja tagant uuesti piiluda, kas midagi on lisandunud. Üldiselt üritan neid üles panna paralleelselt päevaga, mille siia kirja pannud olen.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home