Kristi Shrewsbury's

Saturday, September 08, 2007

26.08.07 - Ateena

Äratus oli hommikul kell pool kaheksa, kuna hommikusööki pakuti hotellis kõigest poole kümneni ja Steve'il on vaja kõik oma iluprotseduurid ära teha enne, kui inimeste silma alla võib minna. Hommikusöök ise oli küll väga hea, eriti kuna meie kreeka raamat hoiatas, et kreeklased ise hommikust ei söö ja seega on ja nende pakutav continental breakfast kohutav. Kreeklaste endi hommikusöögiharjumuste kohta ei tea ma midagi, aga meie hotelli poolt pakutav oli kindlasti üle keskmise.

Pärast selle nautimist läksime tagasi tuppa, määrisime ennast põhjalikult päikesekreemiga kokku ja suundusime siis Kreekat vallutama.

Valisime oma esimeseks sihtkohaks suvalise kesklinna metroopeatuse ja asusime sealt jalutama. Esimesena jäi meile ette Hadriani raamatukogu (Hadrian's Library) ja kui sinna sisse pääsemiseks piletit ostma hakkasime, teatati meiele, et õpilased saavad kõiki vaatamisväärsusi hoopis tasuta imetleda. Sellisest heast uudisest julgustatuna vaatasime üle raamatukogu, Rooma turu (Roman Marketplace) ja Vana turu (Ancient Marketplace) ning istusime siis maha, et natuke lõunat süüa. Vaatamisväärsuste kohta veel niipalju, et nad ei ole mitte ainult tasuta, vaid enamikus neist on ka tasuta WC, mis korralik ja puhas on. Ja arvestades seda vee hulka, mis päeva jooksul ära saab joodud, on WC äärmiselt tarvilik.

Pärastlõunal marssisime ülesmäge ja veetsime paar tundi Akropolis sambaid pildistamas ning avastasime, et ameeriklased on täiesti võimetud inimestest vaatamisväärsuste taustal nii pilti tegema, et vaatamisväärsus ise ka peale jääks. Nii et meil on mitu pilti, kus oleme rõõmsalt naeratavad Steve ja mina suvalise kiviseinaga. See, et see kivisein tegelikult Poseidoni tempel on, ei selgu kuskilt.

Pärast Akropoli jalutasime veel natuke ringi ja siis sõitsime tagasi hotelli, et enne õhtusööki natuke puhata. Õhtust otsustasime süüa hotelli katusel asuvas restoranis, kus toit küll suurem asi ei olnud, aga vaade selle küllaga korvas.